Home » , , , » Kacip Fatimah Perapat Hubungan Suami Isteri

Kacip Fatimah Perapat Hubungan Suami Isteri

Bila sebut kacip fatimah, sudah tentu akan membuatkan lelaki atau pun wanita mula tersenyum. Pasti terbayang fungsinya sebagai perapat bahagian intim wanita.




Alfafa Complex Shaklee sememangnya layak digelar kacip fatimah versi moden kerana bertindak seperti kacip Fatimah dalam membaikpulih otot-otot vagina dan memulihkan urat-urat wanita selepas bersalin.

Iklan Berbaur Lucah


Alfafa Complex Shaklee tidak memerlukan iklan-iklan berbaur lucah atau gambar-gambar wanita beraksi menggoda untuk meyakinkan pengguna keberkesanannya dalam kehangatan hubungan asmara suami isteri.

Selain itu Alfafa Complex Shaklee berperanan sebagai pelincir bagi mengurangkan rasa ‘kering’ atau nyilu sewaktu bersama.Tidak cukup dengan itu Alfafa Complex Shaklee juga turut berperanan menganjalkan payudara pengguna konsistennya.

Pujian Suami


Tidak perlu di iklankan pujian para suami pengguna tegar Alfafa Complex, kerana ia pastinya memualkan sesiapa sahaja yang membacanya. Cukup saya katakan, anda pasti akan teruja dengan hasilnya kerana saya salah seorang pengguna tegar Alfafa Complex.


Masalah Keputihan

Suatu perkara tentang Alfafa  yang menjadi buah mulut dan siaran testimoni pastinya keberkesanan Alfafa dalam merawat masalah keputihan. Tidak dinafikan masalah keputihan boleh menggugat kualiti hubungan asmara anda dengan kekasih halal anda.


Alahan Makanan Laut


Saya consume Alfafa Shaklee  bukanlah semata-mata kerana Kacip Fatimah versi moden tetapi lebih kepada menangani masalah alahan makanan laut yang saya alami sedari remaja. Alhamdulillah sejak consume Alfafa saya sudah boleh menikmati makanan laut kegemaran saya tanpa ragu.

Milk Booster


Milk Booster, yang ini memang power sangat, Ariq Zafreel menginjak 22 bulan masih menyusu badan dan saya masih mengalami bengkak susu sekiranya saya tidak menyusukannya terus sebaik pulang dari tempat kerja. InshaAllah, semoga niat saya untuk menyusukan Ariq Zafreel, iaitu satu-satunya “Arjuna Beta” selama 2 tahun tercapai. Maklumlah anak yang sebelum ini, paling lama menyusu badan pun setahun, faktor air susu kering.



Disini saya senaraikan kelebihan lain yang ada pada Alfafa complex, memang berbaloi-baloi sangat dengan harganya.

Manfaat lain Alfafa Complex Shaklee

  •                   Melegakan sakit sendi
  •     Menghilangkan kelesuan dan sakit sendi
  •           Memberi kelegaan dan mengurangkan kesakitan ketika haid
  •           Mencuci buah pinggang
  •                   Meneutralkan asid di dalam badan
  •          Mengatasi masalah sembelit
  •          Membuang angin di dalam badan
  •                   Mengelakkan strok
  •          Meningkatkan stamina lelaki
  •                   Menurunkan kadar kolestrol di dalam badan
    Bagi yang berminat mendapatkan produk kesihatan Shaklee, boleh menghubungi Lieza 0192432683.




0 comments:

Catat Ulasan